Sort: Date | Title | Views | | Comments | Random Sort Ascending
View:

WFPF Affiliate – Kacper Lipski 2012

172 Views0 Comments

Kacper Lipski - kacperlipski@op.pl Facebook: https://www.facebook.com/kacper.lipski.7Muzyka: Miuosh - Prosto przed siebie (muz.Husam)(Posiadam prawa do

Bomer – Do końca dni będę sobą

244 Views0 Comments

No mam nadzieję że wam się spodoba, nic specjalnego, stare same ruchy, triczki... Do końca dni będę sobą!, taki przekaz

#2 To je… Ćwierćwiecze Vertiego

295 Views0 Comments

Tym razem trochę inaczej, lecz jest ku temu specjalna okazja! ;)ps. Czy mu

Little training

320 Views0 Comments

Felt like filming today, so I thought I'd make a short video of today's training. Have a nice watch :).

Uff Palm drop

257 Views0 Comments

Taki tam palmik zrobiony przez Ufffka

MOV 1106

247 Views0 Comments

Świąteczny Scraps 3

251 Views0 Comments

Wesołych świąt ! :) Prosze sie nie złościć jeżeli kogoś jest mało czy cos. Materialu bylo 3,88gb , 76 klipów

Krzysiek freerunning bail 04.11.2013

197 Views0 Comments

lol'd fail

P.O.O.

290 Views0 Comments

P.O.O. ( places, obstacles, oneness).Music:Chiddy Bang-Opposite of adultsNneka-HeartbeatEnjoy

KS Movement – film z treningu 12.03.2012

166 Views0 Comments

Film zrealizowany przez: TRISTUDIO (http://www.tristudio.pl/)Zapraszamy na:http://www.facebook.com/KiteStoryhttp://www.facebook.com/tristudio

Players Crew March 2008 (Trailer) Szczecinek

196 Views0 Comments

Good weather so time to start :)

Grzechu-Trenning (Betonowa płyta)

131 Views0 Comments

Szału nie zrobiłem zresztą jak zawsze :)No ale pamiątka muśi być na starość.

Górek Carington Gym 2013 volume1

176 Views0 Comments

Filmik nagrany na sali. Mam nadzieje, że się spodoba Chciałbym co tydzień wstawiać filmik z salki dlatego tytuł jest

One Day:Fuck rain (feat Koza)

204 Views0 Comments

Kolejny jednodniowy filmik,tym razem w deszczu :( gościnnie Koza.http://www.youtube.com/user/bator335http://www.youtube.com/channel/UCS6LQJBRqpexowpTChZ0WZgZachęcam

Summer Sampler 2010 for Klucha ;*

189 Views0 Comments

Akcje z wakacji i o XDDDDla Kluski;*****

SeventySeven- Scrap 2008- Shit Happens-…

150 Views0 Comments

3runnerowe gowno! XD Nic ciekawego nie znajdziecie.. pozniewaz na filmi ukazane sa tylko efekty pojebanstwa ekipy 77.. pozdrow szyszke!xD

Grzechu & Rzymas Trenning na Żwirowni 2012

162 Views0 Comments

Pare saltek tak dla progressu którego nie było i raczej nie będzie. ;D

Gorek Sampler 2011

216 Views0 Comments

Ale gnój, ale gnój :D

215 Views0 Comments

Kot Karter Say What

260 Views0 Comments

www.kotkuleje.com mała zajawa z premiery płyty !!

Adapted#4 Special

264 Views0 Comments

Kolejny odcinek!Tym razem odwiedziliśmy Rybnik oraz Tychy :)Pozdro dla wszystkich z którymi mieliśmy przyjemność polatać! 5!Na

Bc3run-Promo

222 Views0 Comments

Bc3Run jest to grupa przyjaciół których złączyła jedna pasja jaką jest 3RUN.Grupa istnieje od 2008 r. Na początek

Osir Mosina: Parkour, tricks & freerun: Show & Workshop

164 Views0 Comments

Relacja z pokazów i warsztatów: parkour, tricks i 3run w Mosinie.Zorganizowanych przez Osir w ramach ferii, wykonanych przez

KUPA

230 Views0 Comments

Takie coś pod wall gainera. Uczę sie dopiero xd

nie wiem co to ale fajnie sie leci:)

191 Views0 Comments

Jak ktos wie jak sie nazywa ten "trick" prosze o komentarzyk z nazwa:) z gory dzieki:D

Khalim (2012-2013)

235 Views0 Comments

Witajcie.W związku z tym, że nic nie wydałem nowego od około 2 lat, postanowiłem pogrzebać w archiwach moich i

Coarsection And Regain @ MOH Megaclub 24.03.2012 Katowice [PART 1]

153 Views0 Comments

sorry za jakość ale konwertowane było Oryginalna waga = 1 GB , 680 MBRendering i

Hetairoi pk – „Masz ci los” 2006r.

248 Views0 Comments

Film grupy parkour "Hetairoi" z Olsztyna z 2006r. - występują Borów i Karol

Grzegorz „Rychu” Matyszewski – Never lose

158 Views0 Comments

http://vimeo.com/user18726286/never-lose-rychuPrzedstawiam malutki wiosenny już projekt. Jak zawsze trochę parkour, trochę freerun. Nowe umiejętności, nowe pomysły

Strona 2 z 2312345...1020...Ostatnia »